Jonizator wody Supreme S-L-FIR-BIO Biocera
Opis
Jonizator wody BIOCERA Supreme
Wkład Biocera stosuje się jako dodatkowy wkład do filtra wody pitnej. Najczęściej liniowy jonizator Biocera montuje się jako ostatni element zestawów odwróconej osmozy. Może być zamontowany zarówno do tzw. standardowych systemów odwróconej osmozy jak i nowoczesnych filtrów osmotycznych. Jeśli posiadasz podzlewowy filtr wody typu RO, wystarczy, że przymocujesz za nim na wężyku polipropylenowym wkład liniowy BIOCERA.
Główne zalety jonizatora BIOCERA:
- wzbogacanie wody w minerały: potas, wapń, magnez, itd., poprawiając przemiany metaboliczne organizmu,
- likwidowanie szkodliwych toksyn,
- zwiększanie przyswajalności pierwiastków mineralnych,
- szybsze i skuteczniejsze nawadnianie organizmu poprzez zmniejszenie klasterów wody,
- usuwanie wolnych rodników, spowalniając starzenie się organizmu,
- uzyskiwanie lepszego smaku, podwyższenie pH do 9,5 i jednoczesne obniżenie ORP wody do nawet -400mV,
- zmniejszenie ryzyka chorowania na cukrzycę, nowotwory, choroby układu krążenia,
- kompatybilność z większością systemów RO dostępnych na rynku
Wkład jonizujący Biocera to łatwy montaż i prosta wymiana
Jak zamontować jonizator wody? Sam montaż i późniejsza wymiana wkładu jonizującego Biocera są bardzo proste. Jonizator jest wyposażony w tzw. szybkozłączkę, która ułatwia montaż - instalacja jest możliwa bez użycia specjalistycznych narzędzi i pomocy fachowca. W zestawie znajdziesz komplet przyłączy.
Jonizator do wody BIOCERA - wysoka jakość i bezpieczeństwo użytkowania
Dlaczego warto wybrać jonizator wody Biocera? Wkład posiada wszystkie niezbędne certyfikaty, dopuszczające go jako produkt do kontaktu z żywnością. Na potwierdzenie najwyższej jakości i bezpieczeństwa użytkowania produktu wkład Biocera atestowano przez PZH,
Parametry wkładu jonizującego BIOCERA:
- wymiary: 2,5 " x 11"
- poziom ORP: -400 mV
- odczyn pH wody: 9,5
- mineralizacja (TDS): 30-40 ppm
- temperatura pracy: 2 - 45 ° C
- żywotność: 6000 l
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Sprawdzamy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.